Isnin, 14 Disember 2009

---sabtu---
erm ari sab2 ari2 blk dr kje dlm pkl 6 saya ngan akak saya ge meronda2 nk melepaskan tension masing2... hahahaha... mula2 kitornag ingat nak ge the mines je to olan berubah, ge mid r pulak...
aduh x sedar diri ari ahad da la kje pagi plak 2...smpai mid dln pkl 7 lebih.. erm saya bukan ngan kakak sya je tp ngan kawan kakak saya.... mula2 ktowang jln dlu pas2 ge main bowling.... haahhah.. saya ni bkn r teror sangatl main bowling.. akak saya memang teror main bowling so saya kalah r... kawan kakak saya 2 pun bole tahan r gak....main 3 game skali.... lega rasenyer..... pas2 ktowng ge kg baru plak... ge makn... erm makanan kat cni memang sedap... dtowng mkn nasi goreng ladna, nasi goreng daging merah n kerang bakar.. pergh... sedap bangat..... kenyang dibuatnyer..Alhamdulillah.... pas2 ktorang ge plak uptown kat setapak... round2...malam ni memang round abis-absisan... hahahaah....pas2 ktowng trus blk.... smpai umah dlm pkl 2 pagi.. aduh!!! dasyatnyer...tp ok r jln2 menghiangakn tension.....


---ahad----
adui..mlsnyer nk ge kje... pagi2 buta da bgn nk ge kje... ari ni sya jga bhgn food.. sornag plak 2....mcm biase smpai tmpt kje sayamasak snickers, burger.. pas2 dlam pkl 8 saya mula nk wat nasi ayam.. erm saya ni pekeja bru so x brape taw step nk wat nasi ayam 2.... nasib baik ady ada.. dia tlg say.. pas wat nasi ayam wat sup plak, ayam panggang, roster veggie, fried chicken.. dlm pkl 10 ady blk... aduh.. tggl sya sorng je ari ni..yela sepatutnye ady 2 cti ari ni.. tp disebabkan say apekeja bru x brape reti sngat so dia dtg kje 4 jam.... lps dia blk saya sorng la handle bhgn food.. masak nasi, burger, snickers, bsh pinggan.. adui sakit kaki saya.. huhuhu... ari ni ot..kje dr pkl 7 pagi sampai 7 malam.... bnyk btl kje.... lps blk umah trus mandi, mkn n trus ttido.. penat punyer psl.. da la mlm sblm td 2 tdo kejap je....huhhuhu....

Tiada ulasan: