Jumaat, 22 Januari 2010

golf tournament (Bukit Kamuning)







hari ni saya dan kawan2 saya diarahkan oleh bos utk ge setup brg2 utk golf tournament. erm saya kena setup hadiah... wah hadiahnye banyak betul dan mahal plak 2.... almaklum la golf la katekan...




activity memunggah barg....

kitorang smpai kat bukit kamuning dalam pkl 10... cantik tmpt ni... tournament ni sbenanye projek adik bos saya... nama syarikat nye "Big Field". golf tournament ni bkn saja kat bukit kamuning je, tp keliling satu malaysia.. klu saya ada rezki, mggu depan sya dan kawan2 ge ipoh plak,perlawanan golf kat sana plak... mayb boleh ge sabah n sarawak ( itupun kalau bos kasi...hehheh...) hopefully.....

dalam pkl 4 kitorang blk ofis.... hehehehh.... besok tournament 2 hopefully berjalan dengan lancar.. amin....



klu la dpt adiah ni.......heeee





Tiada ulasan: