Rabu, 20 Januari 2010

praktikal.....


Tujuh Impian Entertainment sdn Bhd...

hari ni saya nak berkongsi dengan korang semua tentang hari-hari saya di tempat praktikal... saya dan empat orang kawan saya praktikal dekat sini. erm saya start praktikal 4 ribulan 1 sampai bulan 4. erm tiap 2 hari ge ofis.. huhuhuu..



brg2 yg diperlukan....


mula2 2 memang excited sebab da mula rasa alam pekerjaan.. heheheh... saya dan kawan2 ditempatkan dibahagian markiitng... saya dan kawan2 kena cari client melalui panggilan telefon ( telemarketing). erm bukan senang nak cari client... huh.. lg2 bila nak communicate dgn client dlam bahasa inggeris. tp xpe ni adalah latihan untuk sya... bole improve my english..heheheh..

setakat ni ok la kje kat sini, tp 2 lakan tiap2 ari call kadang2 2 boring jugak..huhuuhuu...
kadang2 kitorang ikut pekerja lain ge meeting dgn client.. too many things i need to learn!!!! apa yg penting kte kne jd seorang yg knowlegeable n good in communication.. bak kata bos saya "mulut adlah aset nak jual barang" so dlm bisness mulut is very important.....


bnayk jugak event2 yg akan datang, sumenye dalam perancangan..nanti sibuk la sya ngan kawan2 saya...huhuu....
rasa2nyer ni la dulu sya share ngan korang sume.....daaa...






search contact no...





Tiada ulasan: