Isnin, 25 Januari 2010

putrajaya mari......


wif my sis

hari ahad yang lalu kakak saya, kwn kakak saya dan saya pergi jalan2 kat putrajaya..
erm bukan nyer apa sbenanya kawan kakak saya nak blaja memandu kete. dia da lama x memandu dan kebetulan ari tu dia ami kete baru dia... dia beli kete persona hitam.. macam kete kakak sya gak..heheheh.. diorang ni memang best friend dr kolej ag.... erm sambil balaja memandu, smbil 2 kitorang round putrajaya dan macam biasa la saya tangkap gambar...( favourite 2) hahah... habis stu putrajaya kitorang round..
hahahahahah meronggeng la katakan......


my cute cousin

owh ye.. lpe pula, sebelum saya ge putrajaya saya ge rumah mak cik saya kat ampang.. jmpe sepupu yang dirindui....hahahah.. nama dia faizal... tembam sangat... dan cute sangat.....hehehehehe.. tp bila da smpai dia cme ingat kat akak sya je.. asyik ckp mana along?? mana along?? ala bikin saya bengang r... huahuahua.. kakak sepupu yang garang gak dia ingat.. kakak sepupu yagn lemah lembut ni dia x ingat sgt (kononnyer la)....hahahah


Tiada ulasan: