Khamis, 8 Julai 2010

3 bulan berlalu....

salam semua...
lamanya saya tidak mengupdate saya punya blog ni.. huhuhuu.. almaklum la dah duduk kat rumah... erm.. rasanya sudah hampir 3 bulan saya duduk dirumah.. yela saya baru sahaja habis belajar.. Alhamdulillah.. ada rezeki nak sambung lagi.. tp buat sementara ni saya nak berehat seketika ( ceh walaupun dah duduk di rumah hampir 3 bulan).
sepanjang duduk dirumah ni macam biasa la sabtu dan ahad saya akan
menolong mak dan ayah saya berniaga di sungai tua.... dah hampir bebelas tahun saya berniaga
disana sejak saya kecil lagi.. dengan berniaga ni la sedikit sebanyak dapat membantu
keluarga saya.. saya juga gembira dapat berniaga. bole la belajar selok belok meniaga ni...
heheheh.... mana tahu saya bole jadai businesswoman... hehhehe.. InsayAllah...
ok la rasanya itu sahaja yang hendak dikongsikan.. nanti saya tulis lagi ye.....

wasalam.....


1 ulasan:

Azmunira berkata...

harap2 ada la something yg menanti..