Selasa, 27 Julai 2010

alhamdulillah...

Alhamdulillah.. saya telah memulakan keja di Jabatan Pendaftaran Negara sebagai penolong pegawai tadbir di bahagian kewarganegaraan.... mula2 berdebar2 juga bila nak mulakan
sesuatu yang baru.. yela lain drpd study dulu.. waktu keje kita kne
tunjukkn yg kita bole lakukan apa saja...hehehehehe.. dpt juga saya jumpa kawan2 baru
yang paling saya suka pekerja2 kat sini semuanya sporting2... best sangat...
hehehehhe.... apa yang saya x faham diorang tunjuk ajar sya.. tq sangat....

hari kedua saya bekerja saya dapat makan free sebab ada jamuan pesaraan staf
dan majlis berkenalan dengan staff bru.. apa lagi sya kne perkenalkan diri saya la
kat depan semua orang.. hahahhah.. DUPDAP2....

anyway i am really happy to be a part of Jabatan Pendaftaran Negara... =)

1 ulasan:

nurul_cahaya berkata...

wah bestnya mun dah dapat keje..nanti bila dah dapat gaji jangan lupa belanja makan taw..