Selasa, 10 Ogos 2010

HAjAt TeRcApaI.....

alhamdulillah akhirnya setelah sekian lama berhajat untuk bercucuk tanam baru la tercapai semalam.. huhuuhuhu... akhirnya saya berjaya menanam serai, pokok betik, pandan, terung dan pokok keladi untuk hiasan rumah....

bukan main seronok betul dapat bercucuk tanam.... mulanya dulu saya tak berapa minat sangat nak bercucuk tanam tapi emak saya di Rasa rajin menanam pokok jadi secara tak langsung ia mempengaruhi saya....hehehehe... hobi baru la katakan... seronok bila kita bercucuk tanam lepas tu berbuah kita petik sendiri wah perasaan seronok tu tak dapat digambarkan.. that's why saya suka bercucuk tanam sekarang... HOPEFULLY tanaman saya menjadi.. hehehehh....


3 ulasan:

nurul_cahaya berkata...

semoga mun menjadi petani yang berjaya

Azmunira berkata...

hahhaha.. tq nurul....

mizahanan berkata...

salam..

bercucuk tanam bagus utk release tension..