Khamis, 26 Ogos 2010

interview...

assalamualikum kpd rakan2.. hari ini saya telah menghadiri satu interview di perodua Rawang sebagai Training Management... erm nampaknya bukan rezki saya untuk bekeja disini.. mungkin ada yg lebih baik sedang menunggu saya...

this is the second time i attend interview.. tp yg ini di private company... banyak benda baru yg saya belajar.. kepada rakan2 yg berjaya saya ucapkan tahniah dan selamat memulakan karier di perodua rawang.... lepas sahaja interviewer mengumumkan siapa yg berjaya utk menjawat jawatan tersebut mereka memberi pandangan yg all of us need to improve our english.. yup memang betul pun.. hopefully sya dpt improvekan lg saya punya bahasa inggeris.. IT IS VERY IMPORTANT....

so sya akan stay di JPN untuk masa yg lebih lama lg.. =)
BUT
i am waiting for something... SOMETHING that i want..
i hope i will get it... AMIN....

Tiada ulasan: