Isnin, 9 Ogos 2010

sabtu & ahad....

Hari minggu yang lepas saya telah pulang ke rumah( Rasa) untuk menolong mak dan ayah saya berniaga buat kali yang terakhir sebelum bercuti selama sebulan sempena puasa...( YUHoo...)...
hari ni tak berapa ramai orang yang datang berkelah... huhuhuu... maybe sebab dah nak puasa....

penat betul hari ahad tu, yela saya perlu mengemas semua barang (kerusi, meja,payung) ... almaklum la bercuti selama sebulan... hehehheh....

semasa dalam perjalanan pulang dari sg tua( nama tempat meniaga) ada 3 kemalangan yang berlaku... masyAllah... saya terlihat sekujur tubuh terbaring di tengah jalan dan di tutupi dengan helaian surat khabar.. Innalillahiwainnailaihirojiun.... mangsa kemalangan tu telah meninggal dunia..... ini adalah kali pertama saya melihat kemalangan di depan mata saya..

oleh yang demikian kawan2 semua berhati2 ya ketika memandu.. =)

wasalam...

4 ulasan:

nurul_cahaya berkata...

baiklah cik producer..saya akan menunggang motorsikal dengan berhati-hati..=_+" selamat menyambut ramadan..wah mun dah keje boleh lh mintak duit raya dr mun..huhuhu

Azmunira berkata...

hehehehh.. duit raya... hahahah.. besar2 pun nk duit raya gak yek... hehhehh.. anyway selamat menyambut ramadhan ye....

nurul_cahaya berkata...

of courselh nk duit raya..hahaha

Azmunira berkata...

heheheh.. nanti mun bg klu ada lebih... hehehhe