Khamis, 9 Disember 2010

my GraDuAtIoN DaY... =)

my beloved family... Ops..my 3 big brothers xda...

alhamdulillah dengan izin Allah saya telah menamatkan pengajian saya di Uitm... ALHAMDULILLAH........Hari ni sya nk share dengan kawan2 tentang hari konvokesyen saya... tarikh 27 November adalah hari bahagia yg mana impian sya selama ini telah tercapai.....
majlis konvokesyen di Uitm ada 2 sesi, pagi dan petang... fakulti saya telah dipilih untuk sesi pagi... so kne gerak awal dr rumah.. hari jumaat malam (26 Nov) parents sya datang rumah di seri kembangan.. bermalam kat sini sebab dekat dengan shah alam... jd meriah la rumah saya kat sri kembangan dengan family saya plus family siti zulaiha ( x-clasmate)..... malam tu berdebar2.. yela buatnya terpelicuk ke kat atas stage tu.. ooo.. nonono... bole palak sya fikir macam tu kan?? hahahah...

keesokann harinya...

tepat pukul 4.00 pagi (smbl mata mengantuk lg) bgn dan tolong mak sya buat breakfast before bertolak ke shah alam... selesai bersarapan, kami pun memulakan lah perjalanan kmi ke Uitm s.alam.. sampai je kat pintu Uitm kmi diarahkan meletak kereta di padang kawad.. so jawabnya kmi kena naik bas untuk ke Dewan Sri Budiman.. xpe lah nak buat cmne kan even da bgn awal x dpt jugak park at the nearest parking wif Dewan....huhuhuhu...masa tu jln sesak btl.. sabo2.. this is MY DAY... HEHEHEH....

Sampai je kat dewan saya terus bg parents sya invitation card untuk masuk ke dalam dewan.. unfortunately my parents x dpt msk becoz dewan yg sedia ada just only can be occcupied 200 parents only.. ooo.. no.. kesian kat parents sya x dpt nk msk dewan.. so x dpt la tgk secara live.. parents saya kena duduk disebelah dewan dengan melihat skrin sahaja.. tq mum & dad... walaupun x dpttgk secara live still setia menunggu giliran saya...


finally....

akhirnya tibalah giliran saya, (553)... dupdapdupadap.. akhirnya segulung ijazah telah diterima di tangan saya.. ALHAMDULILLAH....then apa lagi.. heheh tgkp gmbar & posing2 ngan kawan2 sya.... tq to my dad( ALI BADRI) & my mum ( ZURMIANA), my sis( AZURINNA & AZREEN) n not forgotten.. my bothers.. ( AZFIKRI, AZFHADLI, AZSYAZRIL)....


my beloved friends....

6 ulasan:

Cik Fia berkata...

congrats!!

Ili Nadhrah berkata...

tahniahhh mun ! :)

Azmunira berkata...

cik fia n ily: tq... =)

noridayatul aizan yusof berkata...

woowwww!mun dh grad!!tahniah2!waaa rindunyaaa.free2 mehla turun klntan nii!hehe..congratz mun,im so hepi for u :))))

noridayatul aizan yusof berkata...

woowwww!munnnn!congratz2!rjin2 mehla klntan niii.rinduuu!

Azmunira berkata...

tq aizan.... tu la rndu gak ngan aizan..
insyaallah ble ada mase sye dtg sne ye... kite ketemu.. hehheehh...