Khamis, 13 Januari 2011

BerkirA2 KeMbAli AktIf Dlm SUkaN... =)

salam semua.. hari ni saya nk share sikit tentang apa yg saya fikirkan sekarang ini... nak taw apa dia??? saya tengah berfikir either nk kembali aktif dalam sukan ataupun tak... hehehehe
bila difikir2kan last saya bermain bola jaring adalah di matrikulasi... then msk uitm langsung x aktif dlam sukan juz pay attention at club and persatuan.... huhuhuhu...

ena: mun suka x main netball???

mun ( saya): suka2.. nape ina???

ena: jom la join group kitorang lwn antara department..

mun: owh yeke.. lama da main.. bestnye.. ok nanti mun bgtaw....

(ena = officemate)

ha disebabkan ni la sya berfikir nk bergerak aktif balik dalam sukan netball... dan bukan sahaja netball taw.. kakak sya main futsal so dia ajak saya sekali join dia.. mula2 jual mahal.. after tgk dia main dgn officemate terasa best plak.. dlu ada main fursal masa belajar kat uitm dpt naib johan.. hehehee.. seronok bila dapat golkan...


naib johan: OREN

ni dia group sya..


gooollllll!!!!!!


so finally diri ini decide tuk kembali aktif dalam sukan.. hehhehehe.. yayayay....=)

Tiada ulasan: