Khamis, 2 Jun 2011

fuTsAl...



salam.. hai kawan2.... heheheh.. firstly.. sory sgt coz x dapat update blog semalam... huhuhuhuhu.... k sya nk mulakan cerita saya tentang.... FUTSAL.....


SOUL SISTERZ & SMART LADYZ..



erm 2 minggu yg lepas saya telah menyertai perlawanan futsal di gelanggang futsal" de tonga" seri kembangan.. saya telah mewakili bahagian kewarganegaraan JPN...

bahagian saya telah menghantar 2 team lelaki & 2 team perempuan.. nama team saya ialah SMARTZ LADYZ.. nasib x menyebelahi kami sebab pasukan saya tidak dapat masuk suku akhir... huhuhuh.. ada 3 perlawanan... ketiga2 nya seri....xpe2 yg penting kmi enjoy..

x menghampakan apabila satu lagi team daripada bahagian saya mendapat tempat ke 4 dan lelaki mendapat tempat ke 2.. congratz.... tumpang gembira.....heheheh...



(NANTI AKAN DATANG ADA PERTANDINGAN NETBALL.. SEDANG BERFIKIR EITHER NK JOIN O X.... )

1 ulasan:

Ili Nadhrah @ Kinder Bueno berkata...

join je la mun! penat2 cikgu kita ajar kita netball masa kat marrik dulu :D