Khamis, 30 Jun 2011

meNaNti sUatU JaWaPan....

hari khamis (30 jun 2011) adalah hari terakhir saya di JPN setelah cukup tempoh kontrak.... hari ini( 1 Julai 2011) saya duduk di rumah menanti suatu jawapan daripada KDN sama ada saya masih lagi diperlukan di JPN atau tidak..
kadang2 saya terfikir juga sampai bila saya harus bekerja secara kontrak.. kadang2 teringin juga untuk mencari pekerjaan yg tetap.. tidak perlu berfikir lagi tentang tamat tempoh kontrak dan mencari pekerjaan yg lain...huhuhuu.. mungkin belum ada rezeki lagi untuk dpt kerja yg tetap dan mungkin ada sesuatu yg Allah telah aturkan untuk saya di masa depan sebab tu saya masih lagi bekerja secara kontrak.. wallahuaalam... tp walaupun kerja ini kerja kontrak saya perlu bersyukur kerana masih lagi di beri kesempatan untuk bekerja dan mendapat rezeki yg halal.. ALHAMDULILLAH......tidak perlu merungut walaupun kadang2 saya pun merungut juga..huhuuhhh (siapalah saya, saya juga manusia biasa)....
saya harap saya akan mendapat jawapan yg positif daripada pihak KDN sementara saya belum mendapat pekerjaan yg tetap.. AMIN...

1 ulasan:

nourelcahaya berkata...

mun, tabahkan hati..mungkin belum rezeki lagi..org y bagi nasihat ni pun berubah lagi status.. still status : P belakang r..