Ahad, 6 Januari 2013

BersaWang sudah..HuhuHuHu.... 2013!!!

Assalamualaikumm.....

Dah bersawang dah saya punya blog ni..huhuhuu.. last entry bulan Februari 2012... Maaf banyak kerja yang perlu di selesaikan tu yang tak sempat nak update blog ni..huhuhuhu.....

Sekarang ni dah masuk 2013.... 2012 di tinggalkan dengan pelbagai kenangan manis dan  pahit...September 2012... bulan yang telah membawa satu perubahan kepada saya. Bukan apa saya telah mengubah aktiviti harian saya, jika dulu sibuk bekerja sekarang saya kembali membuka BUKU.....  Saya telah mendapat tawaran belajar di Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK), Kuala Lumpur dalam bidang Master in Business Administration ( Services)... Alhamdulillah setelah genap 2 tahun saya bekerja, niat saya untuk menyambung pengajian tercapai jua... Syukur sangat...

Kembali belajar bukanlah sesuatu yang mudah lebih-lebih lagi pada peringkat sekarang ni... Berbeza daripada belajar ijazah dahulu... Banyak "Case Study" (kes2 realiti) yang perlu saya buat... every week there will be more then 5 case study...huhuhu.. mula-mula memang rasa susah sgt..hhuhuhuuhu.. tp saya kuatkan jua diri saya untuk buat yang terbaik....dan ketika saya menccoret coretan ini saya baru sahaja habis Final Exam dan cuti selama 2 minggu.... (rasa sekejap je)..huhuhuuu.....

ok kawan-kawan rasanya sampai disini sahaja dulu ye.. nanti saya akan cuba update apa-apa aktiviti yang saya buat.... tq semua.... selamat tahun baru.. 2013... (dah 6 hari lewat tuk wish)huhuhuhu...

-Azmunira-





2 ulasan:

nourel A berkata...

owh mun smbg belajar ker.. tahniah

Azmunira berkata...

aah..mun sambung blaja sekarang nurul.. nurul pe kabar?? dekat mana sekarang..=)